OS




Ryssland höjer prissumman på den som tar ett OS-guld till knappt en miljon kronor. Kina håller på att inte skicka iväg sitt typ största Os-hopp för att hennes tänder är snea. Som tur var, samlade hennes tränare ihop pengar till en tandställning så att flickstackarn efter typ tio års träning trots allt fick åka. Indien tar sitt första Os guld någonsin, Os hjälten belönas med fria tågresor i hemlandet resten av sitt liv. Michael Phelps har så långa armar att han inte behöver böja ryggen när han ska knyta skorna.(försök själva). Veronica Wagner, "hade jag fått delta hade jag varit i final". Jajo, jag var den som va irriterad att hon inte fick en plats, men så du menar verkligen att det är så självklart? Ja i såfall, då förstår jag inte varför... men rikigt så lätt kanske det inte är??! Jag bokstavligen älskar unga framgångsrika atleter, o jag förvånas när vi skickar iväg Persson, 42, som är redo för sitt sjätte OS. Vad talar det för språk..? Jo självklart om man fortfarande ha den kvalitén, men det måste väl ändå finnas yngre talanger?

Jag tex!:) Inte just i den sporten, men i alla fall!


Aufwiedersehen gott folk!


/madollan


Kommentarer
Postat av: Kalle

Os suger ordentligt!

2008-08-15 @ 19:09:58
URL: http://elviskalmar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0