Nya sneakers!

Gjorde ett klipp när jag gick förbi fyndbordet på jobbet härromdagen, ett helt gäng svarta sneakrs precis utlagda och mitt bland dom ett par vita, tog dom direkt, kollade inte storleken, vad spelar det för roll när det är ett super fynd? nää;) lite lite små, men det är ju skin så dom töjer ju sig lite, det blir perfekta om ett tag, he he.
fick ju en liten pik om att det kanske faktiskt var dax för ett par nya, o ja, jag kan hålla med dig om det:)
Vita sneakers, så fräscht så -TN!! (för er som inte vet vad TN betyder, våga fråga, ha ha):)



 


- Michael Jackson - Billie Jean

Kommentarer
Postat av: Kalle

och TN betyder?

2008-08-07 @ 23:37:29
URL: http://elviskalmar.blogg.se/
Postat av: madollan

wow, du vågar fråga:) gissa först!?!

2008-08-08 @ 22:12:23
Postat av: Kalle

men! hur ska jag gissa det? haha, tala om nu!

2008-08-09 @ 13:15:34
URL: http://elviskalmar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0