Mamma Mia.



Julie Walters
är min nya idol typ. Länge sen jag såg en film som jag nästan bara satt o log åt hela tiden. O särskillt åt Julie då vill säga. Så grym gril asså! Hon rockar fett när dom dansar och hon är en ensamvarg som lever på sitt sätt;)
Sån vill jag med bli. Att hon raggar upp Herr Skarsgård gör ju saken inte värre, ha ha. Nä men en rikigt mysig och härlig film på alla sätt. Mor o far var med nöjda, (jag som bjöd dom kanske skall tilläggas:)
O tänkt om man hade en sån där Ö, en alldeless egen. Huset och alla dess vrår får mig nästan att rysa. Inreda och göra det till sitt vore ju en dröm. O det turkosa vattnet sen då, såå underbart, o stranden o allt annat med... Vägen upp till kyrkan, belysningen och hela stämmningen fick mig att njuta. Så vill jag med ha det. Bara se till o fixa, Jajamän:)!




/madollan

Kommentarer
Postat av: L

ohh var den bra? =)=) jag måste också se den!

2008-08-30 @ 11:18:18
Postat av: frida.

oh yes, det måste du göra. :)

2008-08-30 @ 16:59:56
Postat av: Sofia

Åh, den var ju jättebra. Vi borde kanske köra en ABBA-kväll snart?;)puss på dig

2008-08-31 @ 23:41:14
URL: http://egocentriskt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0