ledig torsdag.



Grillning på Öland igår, vi trotsade vädret och körde på grillning i ösregnet, jag hamande dock inne o donade med potatissallad och lite annat fiint. Rikigt gott vatt allt. Drog mig hemåt runt tio för att plocka upp Sofia med dansvänner för att spana in modevisningen på Byttan. Det var väl kul, men jag blev inte direkt inspirerad till några nya inköp. Killarna hade dock schyssta tischor och skor. Blev inget klubbande för mig, körde hemåt och började mina tankar på designen till tävlingen på jobbet. Ser det framför mig men på något sätt är det svårt att förverkliga. Borde därför förbättre på mina kunskaper inom Photoshop och Illustrator, en gång kunde man ju trots allt det där. Fått ihop ett schysst förslag iaf, men ska jobba vidare. Leine min vän, du skulle ju joina på msn ikväll, men icke, du är väl ute o slåt ihjäl dig på skateboarden, inte bra lilla du. Fast kanske bra att du är ute o ränsar dina tankar lite, fattade typ hälften av vad du sa förrut när du ringde, du va upp i 100 var per millisekund och du har befunnit dig alldeless för länge i Dalarna för nu är det Dalmål så det bara sjunger om det:) O söt som jag är försöker jag lyssna, men när man frågar för tredje gången vad du säger så brukar det bli ett fiint "mmm" / "jaa", du vet vad jag menar;) Men lika glad är du för det för du fortsätter prata tills samma sak händer igen. Så söt du är! O vad ska jag säga, jo det finns väl egentligen bara ett svar, o det är att livet inte är så jävla lätt alltid, men att man få försöka ta det med en klackspark o så löser sig det på ett eller annat sätt. Eller???! 
Lätt huvudbry kan man väl säga att man har just nu, hur tusan ska det sluta. Med både det ena och det andra. Hjälp mig?


 - Syntax - Pride, Som sagt var, sitter o tänker på en massa o självklart kom denna låten på tankarna, vill jag tillbaka till dom minnerna, ja, men frågan är på riktigt??


/madollan,
ps, har ni tänkt på hur evig en linje kan vara egentlige?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0