Itunes.



ITUNES kan få mig att koka. Sitter man i lugn o ro o ska "bara" föra över lite go musik så man slipper trycka på next 50 gånger innan det kommer en bra låt som man kan acceptera att lyssna på, men vad händer, jo ena gången försvinner allt på hela ipoden, andra så putsväck med alla bilderna, o efter mycket letande och donande har inte en enda låt hamnat där den skulle, dvs in i den lilla röda söta saken som inte alls borde bråka med mig. Men den har tydligen inte en snäll dag idag... idag heller vill säga. VAD ska jag göra, HUR ska jag göra.
He he, efter en del försök, så har jag faktiskt lyckats, vet inte varför och vad jag gjorde annorlunda från alla andra gånger, men nu är låtarna på plats, i spellistan STEK, grymt!!!
Kan inte sluta le, vad gjorde jag? Itunes kanske inte är så dumt trots allt, fast, jo, efter alla dessa stunder då jag kokat så vore allt så mycket lättare med en vanlig mapp där man drar över de låtar man vill ha, precis som man gör med pappas MP3spelare, kanske ska lägga till att jag fått visa X antal gånger för honom hur de går till på det viset, men ja, det kanske bara var jag som va tvungen att lugna ner mig o tänka lite logiskt så donade det sig själv ju.... !



/madollan


Kommentarer
Postat av: Leiine

Naaaw... ^^,

2008-08-31 @ 23:07:15
Postat av: emelie

PUSS!

2008-09-03 @ 20:29:11
URL: http://lekkereding.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0